Bästa dagen på länge....

Hade en super bra dag igår på alla sätt. Lena blev glatt överraskad av vårt upptåg och eftersom ridning är hennes grej så var det med ett stort leende hon förstod att det var till bastmora vi skulle. När vi kom dit satt vi i solen och åt picnic och drack lite vin och öl. Efter det fick vi ta hand om hästarna som vi skulle ha. Jag fick en häst som heter Ylur!!! Han och jag blev ett bra team!!! :-)

Vi tog en härlig ridtur på 1, 5 timme och jag har nu även tultat. SÅÅÅÅÅÅ KUL!!! Lite nervös var man ju i början eftersom det var så länge sen jag satt på hästryggen men det gick jätte bra och jag fick bara mersmak....skulle vilja dit och rida igen....och det snart!!!

Efter ridturen blev det lite stressigt eftersom det såklart blev försenat och vi hade en bokad tid på Oti gård där vi skulle äta middag så vi fick dela upp oss lite så vi skulle hinna duscha och göra oss i ordning. Kl. 20:00 träffades vi igen och åt en jätte god middag. Såklart sjöng vi våran låt till Lena ett par gånger under dagen!!!!!!
Mycket prat, skratt och alkohol blev det och efter det drog vi vidare till Dickens. Jag har aldrig varit där och jag kan erkänna att jag haft mina fördomar mot det stället men det var riktigt skoj där. Massor med folk och bra musik, (nostalgi kväll) så vi dansade hela natten lång!!! Länge sen jag hade så kul faktiskt och jag är så glad över att jag har så underbara kollegor.....!!!

He he he he!!! Min glada kompis Ylur!!! :-)

Hela hästgänget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback