Här igen!!!

Som ni sett har det varit bloggtystnad från mej i flera dagar...antar att ni saknat mina inlägg mycket..hoppas det iallafall :-)
De håller på att gräva här utanför huset och aja baja...de grävde sönder telefonledningen. Så ingen telefon eller internet på heeela helgen..ok utan telefon klarar man ju sej, man har ju mobil men utan internet vill man ju inte vara. Allvarligt så klarar jag mej knappt utan. Så äntligen idag fungerar det igen...

I lördags var jag och Petter iväg och shoppade loss. Tyckte vi kunde unna oss lite nya möbler nu när vi gick med så mycket i vinst när vi sålde vår lägenhet.

Lines "dagisfröken" ringde idag. Den 10 november är det samtal sen börjar hon på inskolning den 11. Känns konstigt....ja, många känslor!!!

Nu ska jag gosa med en kärlekstörstig Line...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Lycka till med inskolningen! Ni har samtal på en väldigt trevlig dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback