Mamma och dotter : KÄRLEK!!!



Inte helt lätt att få ett kort på oss tillsammans.....

Vi blev blöta av regnet idag. Jag, mitt pucko hade varken regnkläder eller paraply med till stan när vi skulle fika med Annmari och barnen...så det blev att cykla hem snabbt i regnet. Utan växlar och en Line där bak så är det rätt jobbigt uppför backarna......och så träffa jag på en gammal kollega som ville prata...I REGNET....och när jag knappt kunde andas normalt efter backen upp.

Lines inskolning har gått bra och det är precis som hon alltid har gått där. Puss och hejdå liksom sen vänder hon ryggen till och går och leker. Jag trivs oxå jätte bra med personalen och är helt övertygad om att vi gjorde rätt när vi valde en annan förskola. Känns fel och lite pinsamt faktiskt att ha henne där denna vecka eftersom jag är ledig men jag frågade hur de ville ha det för jag hade ju tänkt att hon inte skulle ha börjat så tidigt som hon gjorde och att inskolningen fortfarande hade hållt på, men de tyckte att hon skulle gå lite grann iallafall eftersom hon nyss börjat. Så jag och Petter passade på att börja tapetsera hennes rum nu idag innan Petter skulle iväg och jobba. Blir bra men svårare helt klart nu när man inte har "easy up" tapeter. Line kommer få världens coolaste och finaste rum.....




Vi har skrattat mycket idag och högt.........

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kommer & hälsar på snart så vi får se hennes fina rum =)

2009-08-19 @ 07:00:44
Postat av: Mari

Ja, det får ni göra!

2009-08-19 @ 08:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback