Korkat!!!

Skulle ha varit på jobbet just nu men istället är jag hemma med Line. Petter har nämligen ett möte på arbetsförmedlingen idag. Hans första möte blev inställt för handledaren var sjuk så då blev det denna dag istället. Eftersom Line är sjuk så ringde Petter och sa att han ej kunde komma men det gick ju inte för sej, då kan han bli av med sina pengar minsann!!! Helt idiotiskt....Kan tänka mej att vissa aldrig kommer på dessa möten men man kan väl ge folk en chans och har man barn så har man....! Så nu får jag ta komp så länge som mötet håller på och dom som blir lidande är mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: Bodil&co

Det va de jävligaste jag hört, men att de är sjuka o ställer in de går för sig utan att man blir av med sina pengar. Kram

2009-02-12 @ 12:16:54
Postat av: Anonym

Arbetsförmedlingen kan dra ballen i gruset haha...puss på dig vackra kusin!

2009-02-12 @ 17:20:54
Postat av: Emma

Heej Marie har satt in bilder på bebisen nu du kan kolla på min blogg kram emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback