Helgen...

I fredags slutade jag sent, gick hem och maten stod klar för att ätas...(lyxigt med hemmaman). Hämtade upp Suss i Skinnsberg och vi begav oss till sporthallen där det var innebandycup. En årlig tradition..men det var 3 år sen jag var där sist så det var skoj att vara där. Många välkända ansikten...vissa trevligare att se än andra......!  

I går var vi till Västerås. Köpte tråkiga "måste ha saker" till huset...vertyg och sånt....men oxå ett par lampor till fönstret i köket. När Line somnat igår kväll spelade jag och Petter super mario till sena natten.... sååååå skoj!!!! 

Idag har Line och jag tagit en promenad och nu sover hon middag.

Vi har fortfarande inte kommit till skott med tapetserandet i matsalsrummet....:-( dåligt av oss men jag tror vi får fixa barnvakt någon dag och greja...det blir liksom inte gjort annars.... 

 
Lycklig över att få sitta i hammocken och gunga!

Har plockat bort alla julsaker nu...förutom granen...den är så fin så jag vill inte ta bort den....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback