Skön promenad

Passade på att ta en långpromenad nu när mamma var här. Långpromenader är nog det jag får satsa på framöver. JAG OCH MINA TRÄNINGSBEKYMMER!!!!! Byter träningsform hela tiden..."gym, step up, body balance, joggning, promenader" fast bättre det än inget alls iallafall! Jag började ju på Body balance och jag tycker det är så skön träning men oftast jobbar Petter just dom kvällarna så det är så sällan jag kan gå. :-(

Mamma och pappa har avlivat vår katt Kurre. Han var ca 17 år (jag tror jag var 12 år när vi skaffade honom) och på slutet nu mådde han inte alls bra så det va rätt beslut. Tråkigt ändå, han var en sån fin katt!!! :-(



Kurre och Exi!!!


Kommentarer
Postat av: Bodil&co

Sov gott lilla underbara gosiga Kurre.... nu e där ingen som biter en i tårna när man e uppe i skogen längre:(

2009-10-21 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback