Njuter!!!!!!!!

Vilken härlig lördag jag har/ haft. Tomt utan Line såklart... :-( saknar hennes snabba steg på golvet och hennes kramar men jag har ändå njutit massor av denna dag, av att vara helt själv och göra det jag känner för. Hade tänkt sova läääääänge i morse men morgonpigg som jag är så vaknade jag när Petters klocka ringde 07:45 och sen kunde jag inte somna om. Men det var mysigt att ta en lång frukost och sen var jag så duktig att jag städa hela vårt stora hus. Sen gick jag och solade och för en stund sen var jag på vallonen med Lisette. Vi hade massor att prata om och det var sååååå himla kul att träffa henne, höra hur det går för henne på det nya jobbet.....!

Nu håller jag på att elda lite och sen ska jag fixa lite god sallad till mej och Annmari. Sen blir det SINGSTAR KVÄLL!!!!!! Tjohooooooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback