Redo för vintern 2009

Vinterkläder till Line är inhandlat och klart! Jag, Line och mamma va till Västerås idag. En resa som innehöll strul med parkering, utspilld dricka under en stressig lunch och mycket gnäll då Line inte alls var på shoppinghumör...men vi hade trevligt ändå och jag hittade det jag skulle ha.

Line sov hela natten i sin nya säng. Vi hade förväntat oss att hon skulle komma upp och att vi skulle behöva lägga henne om och om igen, men tji där tog vi fel.........kl 7:15 kom hon upp i morse. Även idag har det funkat verkar det som, det är iallafall tyst där uppe...ska snart gå upp och titta men jag tror att hon sover. Efter bara 40 minuters vila idag var hon rätt trött. Vilken duktig tjej jag har.........................!!!!

Snart ska jag ta plats i soffan och titta på det två sista avsnitten av "överlevarna"...från 21:00 till 23:30 visas det förutom 15 minuters nyhetspaus...det kallar jag perfekt tv-kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback