Bilstrul

Va till Västerås igår. Vi hann med dom flesta klädaffärerna men jag handla inte så mycket. Lite kläder till Line och strumpor och en tröja till mej själv. Sen käka vi en super god sallad innan bion. "Svinalängorna" va bra....den var gripande men jag saknade lite mer spänning. Men det var väl inte en sån film....
Kul dag med Ullis och Annmari som slutade med att vi på vägen hem fick stanna mitt i skogen för motor oljelampan började lysa i min bil. Kallt och mörkt var det men Deas bror och pappa kom ganska så snabbt med olja så vi kunde komma hem...

Det är tur man har lite humor för vi hade ganska kul där i bilen ändå.... :-D

Idag kommer min bror och familjen hem till mor och far så vi ska dit senare och träffa dom. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback