Dag 21: Ett annat ögonblick!!!

Förutom när jag födde Line har jag känt rejäl smärta bara en gång tidigare och det var när jag bröt min arm, sommaren innan jag började åttan. Ett ögonblick av smärta alltså... Jag och min kompis var på väg hem från skärsjön och cyklade ihop med våra cyklar nerför en backe. Jag ramlade in i skogen och landade snett på min arm som fick en onormal form som är det läskigaste jag någonsin sett. Så jävla otäckt var det när jag reste mej upp och fick se min arm...usch...jag kan fortfarande drömma mardrömmar om detta!!! Ett par killar kom och en åkte iväg till min pappa för att hämta hjälp. Jag minns vägen till Västerås för förutom smärtan var jag så jäkla rädd. De sövde mej och jag fick sen gå med gips ett tag. Min arm ser normal ut men jag blev 7 % handikappad efter detta då min känsel i alla fingrar inte är som det ska. Men det är något jag knappt tänker på längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback