Dag 25: En första!!!

Första gången jag gick in i detta hus var på visningen och jag blev förälskad direkt. Det var inte så mycket folk här, typ 4 andra par och jag minns att några satt i köket och fikade då paret som sålde huset hade bakat åt oss. Vi tog inge fika...jag var alldeles för nyfiken på huset och ville bara titta runt. Jag har ju alltid tyckt om detta hus, när jag gått förbi har jag alltid undrat över hur det ser ut inuti. Jag minns att jag sa till Petter att det kändes jobbigt för jag trodde att vi ändå inte skulle få det, att det skulle bli för dyrt för oss. Såklart började jag ändå tänka att "där kan soffan stå"..."så här kan man ha här"...

Det kändes overkligt att vi ses vann budgivningen och jag kan verkligen inte tänka mej att bo någon annanstans. Jag ÄLSKAR detta hus!!!! Vårt hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback