Onödigt vetande om min dag...



* Jag har gått osminkad och i Petters mysbyxor hela dagen: ingen rolig syn.
* Jag har läst "det var det fräckaste..." för Line 3 gånger.
* Jag har bakat bullar.
* Fått utbrott när ena plåten blev kvar för länge i ugnen...typiskt mej liksom.
* Tittat på "Nicke nyfiken".
* Varit ute och skottat vid postlådan...den enda utevistelsen för mej idag. Knappt 15 minuter....
* Lekt med Line.
* Fått ett nej av Line till alla materbjudande.
* Blivit klängd på.
* Tröstat Line som inte varit på topp idag.
* Legat bredvid en trött tjej som ändå inte ville sova middag....en chock för mej som aldrig annars behöver natta henne.
* Bäddat rent i sängarna.
* Lyssnat på spotify.
* Tittat runt på facebook typ hundra gånger.

ja, det var lite om min dag...!! Spännande liv man lever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback