Dag 1: Presentera mej själv!!!

Nu känner ni ju mej men men.....ni kanske lär er något nytt vem vet!

Jag tycker själv att jag är en väldigt levnadsglad tjej som försöker tänka positivt på livet. Jag älskar att skämta, skratta och se livet med lättsamma ögon och jag hoppas att det smittar av sej på andra.

Jag är en stolt mamma som fullkomligt älskar min dotter och hela familjegrejen och jag är sjukt stolt över det liv som jag och Petter skapat tillsammans. Då menar jag Line men även livet som hel familj. Vi har verkligen fått ihop allt så bra och det gör mej lycklig.

Jag är nu med i "30 årsklubben" som fler och fler av mina vänner nu hamnar i men jag känner mej inte ett dugg gammal...det är bara när jag är på gröna gubben som jag blir påmind om min ålder så nu går jag inte dit... ;-)

Jag har många fina vänner som jag älskar att umgås med. Jag gillar att festa, dansa till härliga discolåtar men oxå sitta hemma och ha "fredagsmys" eller ta en fika med en vän. Jag njuter ibland oxå av att vara helt ensam, jag mår bra av att vara det ibland och måste inte umgås med folk hela tiden.

Shoppa, Träna, pyssla, läsa böcker, glo på mina serier och sitta vid datorn ligger oxå varmt om mitt hjärta.

Jag är en planeringsmänniska och ibland stressar jag mycket inombords just därför, försöker att inte göra det och ibland funderar jag på att börja med joga.

Svårt att skriva om sej själv så där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback