Avklarat!

Föräldramötet är gjort och det känns skönt. Även om det är väldigt skoj att visa för föräldrarna hur vi jobbar, det vi är stolta över, är det ändå en press att stå där framför alla och liiite nervös blir man ju. Man vill ju att det ska bli bra, att man får fram allt på ett bra och lättsamt sätt! Men det gick bra ikväll..föräldrarna verkade nöjda och vi fick beröm. Sånt känns ju alltid roligt att höra. Att ha två olika tolkar som ska översätta på annat språk är ju verkligen en utmaning men man blir bättre och bättre för varje gång!!!! KUL!

Lines mormor och morfar (exi) var här hemma med Line eftersom Petter jobbar eftermiddag. När jag kom hem var det bara bums i säng för hon var sååå trött efter allt bus.

Nu ska jag kolla på "fruarna"..sen blir det natti natti!!! Trött är jag efter denna dag och i morgon ska jag upp tidigt!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej! Bra jobbat Marie!! Ja det känns bra när en sån kväll är gjord.Här har jag och katten det bara fint! Nu ska jag ta mig en kvällskopp då kommer Pillan alltid skuttande och vill vara med...Gonattkramar till hela fam.

2010-10-12 @ 21:55:06
Postat av: Marie

Hej!!!

ja, det känns alltid så bra efteråt. :-)



Line brukar titta på pillan på kort! Vi har satt upp ett i hallen. Det var kärlek det!!!



god natt och kram från oss



2010-10-12 @ 22:24:58
Postat av: Magdalena

Ja, det är skönt när föräldrarmötet är avklarat... :)

Pillan hade jubileum förra veckan. Då hade hon bott hos mamma i 12 år! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback