Sovmorgon, promenad, rensning och bio: min söndag!


Vi har röjt i hallgarderoberna idag. Oj va skräp man samlar på sej....!!! Och varför ha alla skor och jackor här uppe när vi har gott om plats för det där nere i källaren???!?!?!

Tog sovmorgon idag och sov ända till 10:00!!!!! Sen blev det en promenad i solen...riktigt skönt men väldigt halt på vissa ställen. Efter det var vi iväg och matade änderna vid hembygdsgården.

Ikväll kommer mamma och pappa hit och är barnvakt för jag och Petter ska på bio här i fagersta. Fick 2 biljetter i julklapp från kommun som nu kommer till användning. Vi ska se "Winters bone"...hoppas den är lika bra som jag hört att den är.


Vilken röra....



Jätte glad att Sara Varga gick vidare till globen igår. Tycker jätte mycket om hennes låt....
Nu ser jag fram emot the big finale på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback